LEHDISTÖTIEDOTE: La Miranda Secastilla

14.12.2015

Miranda Red Screw (3)

La Miranda Secastilla

La Miranda Secastilla on siirtynyt Uniq DrinksFinland Oy:n edustukseen lokakuun alusta alkaen. Joulukuun puolivälissä tuote savuttaa Alkon hyllyt täysin uusitulla etiketillä. Etiketin teemana on “Septem Castilla”, joka kuvastaa seitsemää linnaa, jotka aikoinaan vartioivat Secastillan laaksoa. La Miranda on 100% Garnacha ja rypäleet viiniin on poimittu käsin 100-vuotta vanhoista viiniköynnöksistä, jotka sijaitsevat Somontanon korkeimmalla paikalla Secastillassa, lähes 800 metrin korkeudessa merenpinnasta. Somontano on Espanjan nousevia, trendikkäitä viinialueita ja Viñas del Vero on sen johtava tuottaja. Somontanon alue sijaitsee lähellä Pyreneiden vuoristoa, maaperä  siellä on erittäin hiekkaista, savista ja kivistä, eikä keinokastelua käytetä. Viini on täyteläinen ja sen maussa on mausteista kirsikkaa, luumua, yrttejä sekä tammisuutta. Makumaailma on hyvin vivahteikas ja kehittynyt. Lataa tiedote kokonaisuudessaaan alta:

TIEDOTE_LaMirandaSecastilla_11.12.2015

Uniq Drinks Finland

Toimisto: Aleksis Kiven Katu 52-54 | FI- 00510 HELSINKI
Varasto: Me Group / Kuninkaanväylä 45 | FI-20320 Turku

Myyntipalvelu, tilaukset:

Avoinna arkisin 8-16, puhelinmyynti: 9-12

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.